Fredag...

Imorse när jag vaknade började jag med att ringa mamma, när hon svarar och jag säger Hej förvånar jag mig själv genom att låta som en karl. Blev nästan rädd där... Plus att det kändes som att jag svalt 5 kilo damm.. Hostade så fort jag öppnade munnen :S
Nu känns det lite bättre men jag antar att det kommer tillbaka ikväll/inatt..

Vad jag har sysslat med idag är rensning och städning. Började med att rensa bland Viljas kläder, väl klar där kände jag att jag likagärna kunde fortsätta med allt annat som behövs rensas. Nu är jag klar, med undantag för klädkammaren som jag inte tänker ge mig på idag..


Om några timmar kommer min prinsessa hit, det blir mysigt :)

Nu ska jag snart iväg och kolla vad dom ska ha för att laga min svarta fina dator som hela skärmen är sprucken på. Sen vidare för att handla, antar att det blir maxi.

Först ska jag lägga upp några bilder på Vilja, men det får bli ett eget inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0