Vila i frid älskade morfar

Även fast jag visste det långt inom mig, så försökte jag glömma bort att den här dagen skulle komma ganska snart.

Att en människa får lida så mycket i slutet av sitt liv är fruktansvärt. Det var hemskt att se hur dålig du var sista tiden.
Medans man försöker tänka på dom fina minnena med dig så fladdrar bilderna förbi när du låg på sjukhuset och led något så otroligt.

Du var stark. Du var stark väldigt länge. Jag tror inte att du gav upp, det var din kropp som inte orkade kämpa mer, trots att DU ville.

Det gör ont att sitta här och gråta, det gör ont att veta att så många i familjen är ledsna. Det gör ont att du är borta.


Vi glömmer dig aldrig, morfar! Vila i frid, så ses vi på andra sidan <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag beklagar verkligen! Ring om det är något, dag som natt. Puss <3

2010-01-02 @ 20:05:15
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0